TRENDY EVENTOWE W ROKU 2016 OCZYMA EXCLUSIVE EVENT

Wróć

JAKIE BYŁY TRENDY EVENTOWE W ROKU 2016?

 

W mijającym roku zauważyliśmy coraz większa potrzebę budowania społeczności wokół eventu i komunikację. Wydarzenie nie kończy się po 1 lub 3 dniach po jego zakończeniu a dzięki stosowanym narzędziom Goście integrują się ze sobą długo po jego zakończeniu. Nawiązując współpracę lub wymieniając się kontaktami budują wokół eventu społeczność. Stąd też rozwój mobile w eventach - aplikacje mobilne czy dedykowane landing page dla wydarzenia to duży trend w 2017. W związku z coraz bardziej profesjonalnym, a co za tym idzie skutecznym wykorzystaniem eventów jako narzędzia zarówno marketingowego, jak i HR-owego, 2017 rok powinien być dobrym rokiem dla branży, z większą liczbą dużych, wysokobudżetowych wydarzeń. 

 

JAK WYGLĄDAŁ RYNEK SPOTKAŃ W ROKU 2016?

 

Z perspektywy Exclusive Event kończymy rok 2016 na mocnej fali wznoszącej. Rynek rozwija się bardzo prężnie a obawy o wstrzymywanie budżetów przez Klientów okazały się zupełnie nieuzasadnione. Świadomość roli eventu w strategii marketingowej firmy rośnie i robimy wiele, by tą świadomość wzmacniać. Spotkania i eventy są częścią funkcjonowania każdej firmy. Nasi Klienci zaczęli sobie zdawać sprawę, że w dłuższym okresie czasu wstrzymywanie takich działań nie przysparza żadnych korzyści a wręcz może się negatywnie odbijać się na wizerunku firmy, czy wydajności zespołów w przypadku imprez integracyjnych.


Wywiad z Adrianą Piekarską - ekspertem w dziedzinie event marketingu, właścicielką agencji eventowej Exclusive Event oraz marki Event Marketing Institute, trenerem biznesu, praktykiem.