KOMPLEKSOWA KOMUNIKACJA EVENTU. NARZĘDZIA I ELEMENTY ZWIĘKSZAJĄCE SKUTECZNOŚĆ WYDARZEŃ FIRMOWYCH.

PUBLIKACJA NA ŁAMACH STREFY BIZNESU

Komunikacja z Gośćmi czy uczestnikami eventu to podstawa. To, czy przyjmą zaproszenie i z jakim nastawieniem się na nim pojawią, jest niezwykle ważne. O czym należy pamiętać i jakie są najczęściej popełniane błędy komunikacyjne przy organizacji wydarzeń  przeczytać można w artykule Adriany Piekarskiej we wrześniowym wydaniu Strefy Biznesu.

'Niezależnie od tego, czego event dotyczy, należy zadbać o spójną komunikację z jego uczestnikami i otoczeniem na wszystkich możliwych obszarach. Event firmowy, niezależnie od pretekstu jego organizacji, jest zawsze okazją do komunikacji z otoczeniem. Wydarzenie z pozoru 'jednorazowe' to tak naprawdę właściwie zaplanowana strategia komunikacji, która może spowodować, że o firmie będzie głośno długo przed i bardzo długo - oczywiście w przypadku powodzenia przedsięwzięcia -po organizacji eventu. Początkowo w środkach

Przeczytaj cały artykuł

Inne publikacje

ADRIANA PIEKARSKA - FINALISTKĄ KONKURSU BIZNESWOMAN ROKU 2015

LOKALIZACJA - KLUCZOWY CZYNNIK SUKCESU EVENTU