EVENTY MARKETINGOWE

Nowy produkt, inwestycja, model samochodu? Nie ma lepszej i bardziej skutecznej metody dotarcia do odbiorcy, jak doświadczanie marki i obcowanie z nią. Nie ma też bardziej efektywnej metody sprzedażowej, jak oddziaływanie na emocje. I wreszcie nie ma w tym wypadku lepszej formy promocji niż event.

Wszystkie dostępne nam badania na temat sposobów podejmowania decyzji zakupowych dowodzą, iż w tym procesie najczęściej kierujemy się emocjami. Zgodnie z teorią Forrester Research nawet 90% tych decyzji podejmujemy podświadomie. Dlaczego to takie ważne z perspektywy marketingowej? Ponieważ to właśnie uczucia inicjują, ale też finalizują nasze zakupy. I dokładnie tutaj wkraczamy my! Wywołujemy emocje, przez co skutecznie wspieramy wprowadzanie nowego produktu na rynek czy też promujemy usługę, która wymaga wsparcia sprzedażowego. Czy to premiera nowej inwestycji, czy debiutującego modelu samochodu, koncertowo zagramy na emocjach w najlepszym znaczeniu tych słów! Eventowa premiera czy akcja promocyjna powinna przypominać scenariusz dobrego filmu, w którym najważniejsze są losy bohatera - w tym przypadku - wprowadzanego na rynek, czy promowanego produktu. Czasem trzeba widzów rozbawić, w innym wypadku sprawić, by się wzruszyli, a w jeszcze innym - konieczny jest element zaskoczenia. Głównym celem jest jednak to, by losy głównego bohatera wydarzenia wzbudzały emocje, aby jak największa publiczność chciała je śledzić i poznać bliżej. I w takich działaniach właśnie się specjalizujemy. Dobieramy sprawdzone metody realizacji, optymalizujemy koszty, a dzięki nieszablonowym koncepcjom wyróżniamy firmę na tle działań konkurencji.

Zobacz wybrane realizacje

OTWARCIE PIERWSZEGO SALONU BENTLEY`A NA ŚLĄSKU

UROCZYSTE OTWARCIE OBIEKTU

PREMIERA BENTLEY CONTINENTAL GT

PREMIERA SAMOCHODU

LADIES NIGHT W ENDORFINA CLUB 

PREMIERA LOGOTYPU EE

KAMPANIA Z TESLĄ W TLE

AKCJA PROMOCYJNA

SILESIA MARKETING DAY & PROMO SHOW

KONFERENCJA MARKETINGOWA & TARGI

ZOBACZ INNE REALIZACJE