ORGANIZACJA EVENTÓW FIRMOWYCH W 2020

PUBLIKACJA NA ŁAMACH OOH MAGAZINE

 

Jaki był miniony rok dla środowiska eventowego? Czego oczekiwali zleceniodawcy, a co jeszcze przed nimi? Jak bardzo EKO trend zakorzenił się w branży eventowej, a jakie inne tendencje dominowały w eventach firmowych? I w końcu - czy agencje będą zmuszone ciąć budżety w nadchodzącym roku? Czy zbliża się prognozowany kryzys, a może możemy czuć się zupełnie bezpiecznie?

Z pewnością część firm obserwując sytuację na rynku prognozującą dekoniunkturę, będzie rezygnować z niektórych wydarzeń, czy początkowo delikatnie obniżać budżety, ale...

Jakich rozwiązań będzie szukała w tej sytuacji Adriana Piekarska, CEO agencji eventowej Exclusive Event?

Po odpowiedzi na te i wiele innych pytań zapraszamy do artykułu w najnowszym numerze OOH Magazine.

Inne publikacje

METAMORFOZY PRZESTRZENI - SCENOGRAFIA EVENTU

EVENT BIZNESOWY: SPORTOWO-ROZRYWKOWO, CZY BANKIETOWO?